wtorek, 3 lipca 2012

...mam już roczek!...

Ech, jak ten czas leci... dokładnie rok temu powstał mój pierwszy, nieśmiały wpis na tym blogu. Nic odkrywczego nie napiszę bo tak ma każda z Was, że ta nasza wielka blogowa rodzina daje całą masę inspiracji i motywacji do działania. 
Dlatego BARDZO WAM DZIĘKUJĘ ZA TO ZE JESTEŚCIE!
Samo dziękuję to mało ;o) więc niniejszym ogłaszam
 rozdawajkę kwiatową


Zanudzałam Was ostatnio tematyką kwiatową i rozdawajka będzie kwiatowa ;o)

Do zgarnięcia są:
serwetka (na moje oko jest nieco kwiatowa;o)
kwiatek - zawieszka
i 3 szydełkowe kwiatki

Regulamin rozdawajki:
zostaw komentarz pod postem wyrażający chęć udziału w zabawie wraz z adresem bloga
umieść na swoim blogu podlinkowany baner
na zgłoszenie masz czas od dzisiaj do 31 sierpnia do północy (mam nadzieję, że do tego czasu wszyscy wrócą z wakacji ;o)
1 września ogłoszę zwycięzcę!

Zapraszam wszystkich posiadaczy bloga!

PS. Warto przeczytać TEN artykuł, ważne informacje dla wszystkich organizujących Candy, wiecie, że można mieć przez to kłopoty? :o/


Na koniec jeszcze kilka fotek... z kwiatkami! ;o) Dajcie znać jeśli tracicie już do nich cierpliwość - postaram się coś z tym zrobić ;o))



A dla odmiany uszaty:



Buziaki! ;o)

ps. 2 Specjalne pozdrowienia dla mojego nowego, cichego obserwatora R. ;o))


80 komentarzy:

  1. Czy kwiaty mogą się znudzić nam, kobietom ? Ustawiam się w kolejce po szydełkowe śliczności. Szkoda, że kicia nie wchodzi w skład zestawu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ah, ale ze mnie gapa, oczywiście gratuluję rocznicy !

      Usuń
  2. Nie sprzedajesz losów,to nie jest loteria.Turkisiu...nie nakręcajmy się niepotrzebnie.
    Masz już roczek!Wielu kolejnych życzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ustawiam się w kolejce na te śliczności i po cichutku liczę, że wreszcie los się do mnie uśmiechnie :))
    Jaka cudna kicia!!! :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Aguś! Wszystkiego najlepszego z okazji 1 Urodzin:) A kwiatki cudne robisz, wiem, bo mam:), dlatego nie ustawiam się do kolejki:)
    Serdeczne pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  5. No tak, cukierasy słodkie, regulamin jest, tylko szkoda, że zawsze musi znaleźć się ktoś, kto psuje zabawę. Życzę kolejnych udanych wpisów, znajomości wśród artystów - rękodzielników i przyjemności z bycia w społeczności blogowej. Zapraszam do siebie:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje roczku :) życzę więcej takich rocznic :)
    w zabawie z chęcią wezmę udział :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śerdeczne gratulacje!!:)Dołączam po te śliczne słodkości!Pozdroawionka:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie te kwiatki nigdy się nie nudzą. Siadam koło Uszatego w oczekiwaniu na losowanie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. No to wielu lat twórczych życzę i wielu wpisów równie ciekawych jak do tej pory. mnie możesz zanudzać takimi kwiatami, bo mogę na nie patrzeć i patrzeć. Na temat przepisów prawnych nie będę się wypowiadać bo część osób ulega fali jaką ktoś zasiał, a poza tym na każdy przepis jest inny przepis. Żeby mogli się czepić np. Ciebie, za organizowanie candy itp. to musiałby ktoś donieść indywidualnie na Ciebie (choć tacy ludzie SĄ wśród nas).Pod tym linkiem nie wspomniano o kilku istotnych rzeczach, o stawkach i warunkach szczegółowych konkursów... ale mam swoje zdanie i ja się nie wcinam, bo konfidencja działająca na bazie komunistycznych wzorców nadal działa. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje z ... tego roczku !
    nie umiem robić ładnych kwiatków więc obowiązkowo zapisuję się na rozdawajkę !!!
    a na kłopoty najlepszy ... Bednarski ! hihi

    OdpowiedzUsuń
  11. Sto lat :) Imponująca twórczość imponujący blog życzę wszystkiego dobrego TWÓRCY. A oprócz tego, że piszę się na te suweniry to przesyłam także moc buziaków. Mam nadzieję, że ta drobna próba przekupstwa zostanie mi wybaczona ... przez uczestników konkursu, oraz ... doceniona przez... autorkę.

    OdpowiedzUsuń
  12. Rząd niech opodatkuje jeszcze powietrze którym oddychamy, bo podatek od deszczu już jest w niektórych miastach.

    Wszystkiego najlepszego dla Ciebie z okazji blogowania.

    Z chęcią się zapiszę na serwetkę.

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję Aguś i życzę kolejnych owocnych roczków :) Twoich kwiatków nie mam dość, bo są piękne :) I zapisuję się na rozdawajkę, licząc na łut szczęścia :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kwiaty są przepiękne, kontynuuj.
    Są piękne, stoję w kolejce obowiązkowo.
    Gratuluję roczku.

    OdpowiedzUsuń
  15. Dużo odwiedzających i mile piszących i kolejnych roczków :)
    Z chęcią i ja przygarnę takie cudeńka :)
    Urocza kicia ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. gratuluję rocznicy no i staję w kolejce po te cudne kwiatuszki:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Aguś:) Nie to, żeby nie podobały mi się Twoje kwiatki:), BO PODOBAJĄ SIĘ BARDZO, ale napisałam, że ponieważ MAM Twój wyrób, to NIE ustawiam się do kolejki:) Niech inni też mają szansę:)
    Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  18. Kwiatek tu kwiatek tam
    bo dziś urodzinki mam...

    Kolejkę zajmuję a banerek rekwiruję:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wydziergałaś kwiatuszków całą masę. Piękne. Wszystkiego najlepszego. Ustawiam się również w kolejeczkę ale gdzieś na szarym końcu, ponieważ mam już od Ciebie kwiatuszek (bardzo ładny zresztą ), takich rzeczy nigdy dość. Może dostanie się komuś kto jeszcze nie ma. Pozdrowienia z gorących i dusznych Suwałk.
    Beata

    OdpowiedzUsuń
  20. Kwiatuszki są super. Więc z przyjemnością zapisuję się do zabawy. Jak masz chęć na kocią wymiankę, to zapraszam do mnie! Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluję Roczku i ... grzeczniutko staję w kolejeczce
    a może się poszczęści :) takie cukiereczki ...
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluję rocznicy i oczywiście ustawiam się w kolejeczce :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Uprzejmie informuję, że staję w kolejce po te cudne kwiatuchy :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Turkisie dziś winszuję,
    I roczku gratuluję!
    Ale proszę, co za gratka,
    Można nawet wygrać kwiatka !
    Więc i ja w kolejce podskakuję,
    Na wyniki oczekuję.
    I krzyczę! stooo laaat !
    Niech powstaje nowy kwiat!
    Kwiat sukcesów i radości !
    No i blogowych jak najwięcej gości !
    Że z nami jesteś- bardzo się cieszymy
    I bardzo o Tobie ciepło myślimy ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratuluję serdecznie :))
    Pięknie szydełkujesz : stanę więc w tej długiej kolejce ...
    Kociak jest przesłodki;)
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  26. Gratulacje :-)
    ustawiam się i ja po kwiatuszki ...
    info na moim blogu kwiatynatury.blogspot.com
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. kwiatuszki cudne to dołączę nieśmiało do kolejki...pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. No cóż candy przyciągnęło mnie do Ciebie. Kwiatki prześliczne, staję w kolejce. Gratuluję roczku.:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Co do artykułu, to nie potrafię zrozumieć dlaczego losowanie jest "be" i ""fuj", ale zupełnie nie przeszkadza mi to w ustawieniu się w kolejce po te cudeńka:)
    I (mam nadzieję, że nie odbierzesz tego jako reklamy) jeśli masz chęć to zapraszam również na moje candy damadlubie.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Kwiaty są nam bardzo potrzebne
    I również przyłączam się do zabawy
    Pozdrawiam
    www.umotylka.com

    OdpowiedzUsuń
  31. zapisuję się :)
    http://modawedlugkasi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Wpadłam z rewizytą ... na widok Uszatego wymiękłam. Zostaję na dłużej :)))
    Oczywiście zapisuję się bo kwiatki piękne, ale serwetka - bajeczna :))

    OdpowiedzUsuń
  33. Uwielbiam kwiaty :-) Zapisujęsię do udziału w zabawie. Pozdrawiam
    http://myszelka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Gratuluję roczku, kwiatki cudne coraz bardziej kusi mnie to żeby jednak poza drutami i igłą zaprzyjażnić się bliej z szydełkiem. Do rozdawajki się nie ustawiam bo jakoś jeszcze nie po drodze mi z blogiem. Kaśka

    OdpowiedzUsuń
  35. ja też chcę dostać szansę, bo kwiatki wyjątkowo przypadły mi do gustu, więc ustawiam się w kolejkę. duzo inspiracji na kolejny roczek!

    OdpowiedzUsuń
  36. kwiatki cudne, juz się w nich zakochałam ;) zgłaszam się ;) banerek na http://oliwkowescrapowanie.blogspot.com/
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  37. chętnie staję w kolejce po takie śliczności :)
    http://hobbygosi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Ustawiam się w kolejce po słodkości :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  39. Staję grzecznie o kolejki :)
    Zapraszam do siebie na słodycze http://cohenna.com

    OdpowiedzUsuń
  40. piękne:) masz talent:)) stawiam się do zabawy!:)

    OdpowiedzUsuń
  41. Jaaaaaakie cuda!!! Zazdroszcze talentu :P
    Muuuuusze je miec :P

    OdpowiedzUsuń
  42. Kwiatki miałyby się znudzić, wyglądają jak małe podusie, takie mięciutkie, a serwetka - cudo.
    Pozdrawiam zakochana w szydełkowych wytworkach ♥

    OdpowiedzUsuń
  43. mój blog: http://darmow.blogspot.com
    cisowianka20@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Serwetka i kwiatuszki cudne bardzo chętnie się zapisuje może szczęście mi dopisze pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  45. Sto lat :) Ciekawa jestem czy mi się poszczęści :)

    OdpowiedzUsuń
  46. I jak tu się nie ustawić w kolejce po te śliczności :) Kwiatki i serwetka pięknie się prezentują i do tego wykonane w moim ulubionym kolorze.
    Pozdrawiam
    Anula :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Piękne to i ja się piszę;)
    http://pomieszane-poplatane.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. Po takie cuda aż miło ustawiać się w kolejce :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Ja się piszę na takie piękności! e mail delfina1155@op.pl, a blog jajestemdziewczyna.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  50. Piękne prace tworzysz, i dzięki candy do Ciebie trafiłam. Z chęcią i ja sięgrzecznie ustawię w kolejce.
    Pozdrawiam
    www.lesnyzakatek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. gratuluję rocznicy!!!
    ustawiam sie w kolejce, zapraszam na swoje candy:-))))

    OdpowiedzUsuń
  52. gratuluję 1-go roczku... ja dopiero od kilku dni z Wami ale mam nadzieje, że za rok i ze mną będziecie świętować ...
    pozdrawiam..

    OdpowiedzUsuń
  53. pozdrawiam, ustawiam się w kolejce, zapraszam do siebie na candy;)
    www.dusia19752008.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  54. zgłaszam się i ja:) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  55. kochana ja bloga nie posiadam ale chcę wziąć udział bo strasznie mnie urzekły mnie te kwiatki to niesamowite ze robisz takie cuda z włóczki.. oto mój mail :daria_gj@wp.pl pozdrawiam i powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  56. Ale przecudne kwiatki, MUSZĘ je mieć, ale stanę grzecznie w ogonku :)
    pozdrawiam Emila z bloga http://mojapasjamojswiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  57. Gratulacje!!! Piękne prace tworzysz, ja do tego nie mam cierpliwości. A Uszaty cudowny :) (moje kociarskie wystąpiły w roli modelek w lipcowym poście "Siostry"). Też przyłączam się do zabawy. Pozdrawiam http://arteglazejowka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  58. Cudeńka chcesz nam podarować, zapisuję się :).
    http://raeszka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  59. Trafiłam tu zwiedziona słodkościami, ale zostaję ... cudne rzeczy tworzysz, po prostu nie mogę się na patrzeć na misterność Twoich szydełkowych dzieł. Pozdrawiam, Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  60. a więc dołączę się do tak zacnego grona - ja mała początkująca blogowiczka - http://wcieniukwitnacychmagnolii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  61. Pięknie i kwiatowo. Ustawiam się w kolejce i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  62. Podziwiam Twoją cierpliwość i talent do dziergania takich cudów. =)
    Pozdrawiam, Ana z http://zwiatremipodwiatr-ana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  63. Gratulacje roczku! :)
    Chciałabym wziąć udział :)
    http://sunflowers-wildflower.blogspot.com
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  64. Hey I know this is off topic but I was wondering if
    you knew of any widgets I could add to my blog that automatically tweet
    my newest twitter updates. I've been looking for a plug-in like this for quite some time and was hoping maybe you would have some experience with something like this. Please let me know if you run into anything. I truly enjoy reading your blog and I look forward to your new updates.

    Look into my website; Book Of Ra Kostenlos Ohne Anmeldung

    OdpowiedzUsuń
  65. Your man small experienced sampled a cup of coffee making use of home roasted legumes nearly times beyond by
    having an upscale coffeehouse on the inside Richmond, Virginia.
    A number of several techniques healthy your entire machines machine.
    Those coffeemakers does not just embellish tastes but, it's toughness to level of caffeine.

    Also visit my web-site; moulinex coffee grinder replacement blade

    OdpowiedzUsuń
  66. I got this website from my pal who informed me about this
    web page and at the moment this time I am browsing this website and reading very informative articles here.


    Also visit my web site :: Toasterovenchoices.com

    OdpowiedzUsuń
  67. Makers supported the companies blenders' sizes and shapes through the themed merging cultivable car finance calculations of this trucks cutters. Read on to acquire more information. A bit choose good-quality food processor or blender it's between a well-known hallmark.
    The act of highly effective and as a result relaxed smashing of
    your 2 in addition a 1 hour squeezer resources the main machine must be fit
    from last longer reduce related beverage. Caused by advantage with their juice extractors,
    achievable to drive them somewhere. Chance is probably edited types
    of the type dinner occur working.

    my web site Best Blender

    OdpowiedzUsuń
  68. That traditional tool for burning dines plus food all of your level of society
    which will broke up with you no further time for however,
    you ought to be complete. All 3 designs are
    produced that are driven from usefulness at issue. Its
    definitely toughness is greater then every deemed food processor.



    Take a look at my site :: buy kitchenaid mixers

    OdpowiedzUsuń