piątek, 18 listopada 2011

...Idą Święta, czas prezentów...CANDY ŚWIĄTECZNE!

  
    Niby zaczęłam myśleć o Świętach już we wrześniu ale moje cykliczne przypływy i odpływy weny sprawiły, że w tym roku znów zaskoczą mnie Święta ;o) Mam już kilka ozdób, większość jednak jeszcze w postaci koncepcji gdzieś w mojej głowie. Czuję jednak, że nieśmiało ale wena powraca! ;o) O czym świadczy np moja pierwsza choinka! Właściwie druga ale pierwsza się nie liczy bo koncepcja nie wypaliła, druga jednak jest znacznie lepsza. Najpierw powstała czysta biała, jakby cała opruszona śniegiem.


A potem pomyślałam, że ją przystroję...


   Sama nie wiem która ładniejsza. Na szczęście kokardki przypięłam na szpileczki więc w każdej chwili można je wyjąć lub przyozdobić innym kolorem. Zdjęcia tradycyjnie już u mnie pozostawiają wiele do życzenia i musicie mi wierzyć na słowo - w realu wygląda to dużo lepiej ;o)

Jak już wspomniałam Święta to czas prezentów więc ja też mam prezent dla Was!

Ogłaszam CANDY ŚWIĄTECZNE!! 



    Do wygrania ta właśnie choinka! Szansę ma każdy, wystarczy jak zwykle pozostawić komentarz, umieścić powyższe zdjęcie podlinkowane u siebie na blogu (osoby bez bloga też niech czują się zaproszone) i czekać ;o) Zapisy przyjmuję do 14 grudnia, 15 grudnia losowanie. 
Serdecznie zapraszam do zabawy!


96 komentarzy:

  1. śliczna śliczna, weszłam przypadkowo na Twój blog a tu taka niespodzianka :-)
    Zostaję i zapisuję się. Zapraszam do siebie.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Choineczka jest wspaniała. Oczu nie mogę oderwać.
    Z przyjemnością ustawiam się po to cudo.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Karolcia też się wpisała ale jej komentarz zaginał w akcji! Skopiowałam z poczty:

    Amanoo pisz... "No ja to wiem kiedy wrócić do świata żywych :) Zapisuję się! To jeszcze może uda mi się zamieścić banerek, choć przyznaję, że z wielką zadyszką to robię :D Buziaki!"

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna, delikatna, urocza.... Chcę, chcę ją baaaardzo :) Podobają mi się obie wersje!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Na takie cudeńko to ja chętna oczywiście jestem...A że u Ciebie Turkiso to juz podwójne szczęście :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Znalazlam Cie przez przypadek, jak to w necie bywa. PAtrze a tu takie cuda, a ta choinka to jest wprost BOSKA :) Ja tez taka chciec miec ...koniecznie musze wygrac ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja także spróbuję po tą cudność siegnąć:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Po Twoje szydełciaki ustawiam sie w kolejce zawsze i wszędzie. Sa super!!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. No taka ładna ta choineczka, że jeszcze raz przyszłam na nią zerknąć i popatrz czego się dowiaduję! A ja myślałam, że tylko u mnie giną komentarze. Znowu mamy coś wspólnego Aguś :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Z przyjemnością zapisuję się do takiej ślicznej choineczki. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna choineczka!!! Nawet bez kokardek cieszy oko.Może będę miała szczęście i to cudo wygrać,albo.... Z czego ją zrobiłaś? kordonek czy włóczka?
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Choineczka wygląda wspaniale .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna choinka :) znalazłam Cię przypadkiem, odwiedziłam Twój blog i bardzo podobają mi się Twoje prace :) chyba będę często Cię odwiedzać :) oczywiście ustawiam się grzecznie w kolejce :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. 13-tka na liście przypada na mnie- może okaże się szczęśliwa? ;}
    Choinka zachwyca sposobem wykonania- Gratuluję cierpliwości.
    Pozdrawiam cieplutko =}
    http://moja-koniczynka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziękuję za zaproszenie! I to od razu na candy :) Jak dla mnie zdecydowanie choineczka bez ozdób - jest REWELACYJNA! Piękna i delikatna :) Masz talent w łapkach, bo jeszcze mi się kwietne zawieszki podobają, świeczniki i zabaweczki - cudowne!
    Zatem dołączam z wielką przyjemnością :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Chciałabym taką choinkę:)
    linus9[malpa]o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękna,delikatna i niepowtarzalna:)Staję z przyjemnością:)

    OdpowiedzUsuń
  18. choineczka przepiękna i staję w kolejce:) rudanetta@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  19. och jakie cudo. i jak tu odejść obojętnie? Nie da się. Wiec zostaje i się w kolejce ustawiam.
    Chabrowa_Panienka

    OdpowiedzUsuń
  20. Oczywiście się zgłaszam :)

    Świetna choinka:)

    www.sposob-na-nude.blogspot.com

    Zapraszam do siebie :)

    tusiax90@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  21. prześliczna ta choinka :)

    malmys
    http://kwiatyzbibulyinietylko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczna choinka :-) aż żal się nie zapisać :-)
    może się uda więc staje z nadzieją na odrobinę szczęścia w losowaniu :-)
    pozdrawiam i zapraszam do mnie na http://kwiatynatury.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Jeśli każdy ma się czuć zaproszony to korzystam i się ustawiam w kolejce
    Przy okazji zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Jakie śliczności oczywiście że się ustawiam w kolejce.

    OdpowiedzUsuń
  25. zachwycająca jest ta choineczka. chętnie się zapiszę

    OdpowiedzUsuń
  26. Cudowne! i w wersji białej i z kokardkami.
    Ustawiam się w kolejkę i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  27. zachwytów ciąg dalszy...! Podoba mi się bardzo!
    Zapisuję się po to cudo :)
    Pozdrawiam, Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  28. Przepiękna choinka:) Ogromnie mi się podoba, zwłaszcza taka biała:) Ustawiam się, może uda mi się ją wygrać i zagości na moim wigilijnym stole...rozmarzyłam sie;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Urocza Twoja choineczka :) Ustawiam się w kolejce i zapraszam na candy do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękna, zarówno z jak i bez kokardek :)
    Chętnie przyłącze się do zabawy :)
    Pozdrawiam
    Ania
    http://robotkowyzakatek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Jakie prześliczne choineczki... po prostu dech w piersiach zapiera !!!
    Ustawiam się grzecznie w kolejce :)))
    Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa :)

    OdpowiedzUsuń
  32. zapisuję się na candy:)pozdrawiam serdecznie.Ania

    OdpowiedzUsuń
  33. Helloł :) Zgłaszam się na ochotnika jako potencjalna posiadaczna tego cuda :) Choineczka jak marzenie a informacja o niej już widnieje na moim blogu: http://malowanyfarbamizycia.blogspot.com/

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  34. O to bym miała choinkę z głowy! się piszę

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja też ustawiam się w ogonku.

    OdpowiedzUsuń
  36. Jestem pod wrażeniem i to dużym...coś wspaniałego !
    więc się zapisuję

    OdpowiedzUsuń
  37. piekna choineczka
    tez sie zapisuje

    OdpowiedzUsuń
  38. Piękna ta choineczka taka bialutka...czy mogę stanąć w ogonku?
    Serdecznie pozdrawiam
    Beata wasiakbeata@wp.pl
    Ja to bym prosiła też o kursik :)

    OdpowiedzUsuń
  39. piekna choineczka, zglaszam sie i ja

    http://kolorowe-pomysly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Ja też zapisuję się z wielką przyjemnością, tu jest tyle pięknych rzeczy, a ta choineczka - śliczna:))
    gosia-tocolubie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Chętnie przygarnę taką piękną choineczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  42. zgłaszam się
    dorota_wysocka@epf.pl

    OdpowiedzUsuń
  43. Przewiduję tu tłok ogromny na takie śliczne cudo!
    Pomysł wspaniały i wykonanie również.

    Serdecznie pozdrawiam i zapraszam :)
    http://dompoddobra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. piękności :) banerek dodany: http://agpeart.blogspot.com/ więc staję w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Chętnie przygarnę! :)
    paulinapa12@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  46. Cudne, prześliczne, delikatne, bielutkie choineczki. Marzą mi się . Gratuluję talentu. Zapisuję się.
    renig@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  47. Prześliczne :)
    Zgłaszam się :)
    Informacja na blogu: troja.pinger.pl
    trojanda@o2.pl
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  48. przepiękna ;) zgłaszam się oczywiście
    kasztanka.pinger.pl

    OdpowiedzUsuń
  49. Ale piękna choinka nie tam jakieś Made in China tutaj dopiero prawdziwy talent się zaczyna.

    pozdrawiam
    wara44@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  50. Jest boska! Nie mogę się napatrzeć na nią :) Dlatego chętnie wezmę udział w Twojej zabawie. Pozdrawiam cieplutko /violka

    OdpowiedzUsuń
  51. Ustawiam się do kolejki, bo choinka cudna. I bardzo oryginalna:) Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  52. Piękne choineczki. Ustawiam się w długiej kolejce i liczę na odrobinę szczęścia. Pozdrawiam Małgosia ma.bo13@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  53. dziękuję za zaproszenie :) z przyjemnością je przyjmuję i do kolejki się zapisuję :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Czuję się zaproszona:) więc ustawiam się w kolejce.
    Choinka CUDNA!
    Pozdrawiam- Iwona.
    iwona.spadlo@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  55. Szczęka opada z wrażenia!!! Już grzecznie stoję w kolejce do losowania :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Какая красивая елка!!! Я хочу участвовать http://olgaolivia35.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  57. Witam i też się zapisuję na piękną choineczkę!

    OdpowiedzUsuń
  58. Te escribo desde España, me llamo Sulema, y me ha encantado tu árbol de navidad echo con crochet, es una maravilla, me he echo tu seguidora y no se si me puedo a puntar a tu sorteo, pero de todos modaos te dejo mi blog http://lasmanualidadesdesule.blogspot.com
    Saludos desde España

    OdpowiedzUsuń
  59. Urocza choineczka
    jestem chętna :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  60. Śliczna i biała i przystrojona;-)
    Zapisuję się;-)

    OdpowiedzUsuń
  61. Piekne są Twoje szydełkowe dzieła!
    A choineczka niesamowita poprostu!
    Bardzo chętnie bym ją przygarnęła więc z nadzieją staję w kolejce.

    OdpowiedzUsuń
  62. Piękna jest. Mam nadzieję, że się uda, bo nawet wiem, gdzie bym ją postawiła :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  63. Kurdę jaaaaaaka przecudnej urody choinka :O! - jestem o tyle w szoku, że w swojej nieograniczonej nieumiejętności stworzenia czegokolwiek ktoś potrafi nie dość, że wymyślić to jeszcze wykonać coś tak fajnego..

    Na prawdę jestem zachwycona - jest przepiękna ;)

    OdpowiedzUsuń
  64. No to i ja się dopiszę;) Pięknie by wyglądała w moim pokoju jako kolejny element Świąteczny:)
    alicja204@karnet.com.pl

    OdpowiedzUsuń
  65. Super choineczka i już dopisuje się do kolejki.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  66. wpadłam tu przez przypadek i bardzo spodobały mi się te choineczki. uwielbiam prace wykonane szydełkiem, może wkrótce i ja się nauczę szydełkować. mam wielka nadzieję bo też chciałabym robić takie cuda:)
    pozdrawiam Ania

    oleksiejukanna@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  67. staję i ja

    kopiciuszek@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  68. Ja też bym bardzo chciała :)) wiolka.k@gmail.com Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  69. Strasznie długa kolejka ;) ale spróbuję szczęścia ;)

    www.cohenna.com
    zapraszam na cukieki urodzinowe

    OdpowiedzUsuń
  70. Zgłaszam się

    skylight6@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  71. Choinka jest bajeczna! Obie wersje prześliczne! :)
    Miło byłoby mieć taką choineczkę np. na wigilijnym stole :)
    Staję w kolejce!

    OdpowiedzUsuń
  72. Choinka jest śliczna, chętnie ją przygarnę :).

    OdpowiedzUsuń
  73. Jaka piękna choinka! Chciałabym ją mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  74. Przepiękna! Staję w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  75. Doprawdy marzy mi się taka choinka! :) Prześliczna jest! I w ogóle cudny blog! :)
    Zgłaszam się oczywiście :)

    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  76. Choineczka w każdej wersji wygląda prześlicznie, czy zdążyłam ustawić się w kolejkę?
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  77. Piękna
    Zglaszam się.
    fuklepka@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  78. u mnie nadal szalenie nieswiatecznie! moze czas to zmienic... ah... moge sie zapisac?

    OdpowiedzUsuń
  79. przesliczna. ja tez sprobuje sil :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  80. cudne choinki szkoda,że przegapiłam termin na zapisy :(

    OdpowiedzUsuń
  81. Wspaniałe te choinki! Ja w tym roku pierwszy raz robiłam je w wersji makaronowej :) Zdjęcia z tych fikołków do podglądnięcia na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  82. Przepiępkna, przesliczna i przeurocza, jestem pod zachwytem tych pięknych choineczek,mimo że święta mineły.

    OdpowiedzUsuń